Callinghe Vakanties
Callinghe Vakanties

Boek bij ons uw vakantie aan de Noord-Hollandse kust

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag of antwoord hier niet bij? 


Prijzen

Wat zit er bij de prijs van mijn geboekte vakantiewoning inbegrepen?

Onder de prijs van een vakantiewoning vindt u de bijkomende kosten. Tijdens het boekingsproces staan de bijkomende kosten nogmaals vermeld. Tijdens het boekingsproces kunt u eventueel extra bijboeken: bedlinnenpakket, handlinnenpakket en kindermeubilair. Ook op uw factuur staan de bijkomende kosten vermeld.

Betaal ik toeristenbelasting?

Is het water- en energiegebruik inbegrepen in de prijs?


Betalen

Kan ik zonder creditcard een vakantiewoning boeken?

U dient niet in het bezit te zijn van een creditcard om een vakantiewoning bij Callinghe te boeken.

Waar vind ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer van Callinghe Vakanties?

Betaal ik het directe bedrag of een aanbetaling?


Wijzigingen en annuleren

Kan ik mijn reservering annuleren?

Binnen 24 uur na de boekingsdatum kunt u uw boeking kosteloos schriftelijk annuleren. Dit is echter niet mogelijk indien het verblijf binnen één maand na het maken uw boekingsdatum valt. Hierna gelden de annuleringsvoorwaarden zoals deze staan vermeld in de huurvoorwaarden. De huurvoorwaarden kunt u vinden als bijlage bij uw reserveringsbevestiging of op de website.

Hoe kan ik mijn reservering en/of mijn gegevens wijzigen?


Reserveren

Hoe vind ik een beschikbare vakantiewoning?

Via onze website zoekt u gemakkelijk naar een beschikbare vakantiewoning. Hiervoor gebruikt u de zoekmachine op onze homepage.

Aan het begin van uw zoekopdracht kunt u selecteren op de bestemming, de plaats, de verblijfsduur, het aantal personen, de maand en de aankomstdag. Na het bevestigen van uw zoekopdracht kunt u vervolgens het aanbod van vakantiewoningen verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.

Daarnaast is het mogelijk om direct uw vakantiewoning te zoeken op accommodatienaam, op bestemming of op vakantiepark. In het tekstvak aan de rechterzijde van de homepage typt u de betreffende naam, de bestemming of het vakantiepark in. Een selectie van vakantiewoningen komt naar voren. 

Kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een passende vakantiewoning?

Wat is de procedure na het maken van een online boeking?

Waar vind ik de huurvoorwaarden van Callinghe?

Kunnen we met een groep jongeren een vakantiewoning boeken?

Kan ik mijn huisdier meenemen op vakantie?

Met hoeveel personen mag ik maximaal in de vakantiewoning?

Rekenen jullie een baby als meereizend persoon?


Uw vakantie

Waar vindt de sleutelafgifte van mijn geboekte vakantiewoning plaats?

De sleutelafgifte van uw vakantiewoning vindt plaats in het kantoor van Callinghe in Callantsoog. Vanaf 15.30 uur is het mogelijk om uw sleutel af te halen. Het kantoor van Callinghe is tot 17.30 uur geopend. Indien u na 17.30 uur in Callantsoog arriveert, kunt u de sleutel van uw vakantiewoning tot 22.00 uur ophalen in Grand Café de Foyer.

Adres Grand Café de Foyer:
Dorpsplein 21
1759 GM Callantsoog

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn bestemming?

Lees meer over uw bestemming op onze homepagina. Hier vindt u meer informatie over de bestemmingen Callantsoog, Groote Keeten, Julianadorp aan Zee en Sint Maartenszee.

Is roken toegestaan in mijn geboekte vakantiewoning?

Hoe laat kan ik de sleutel van mijn vakantiewoning ophalen?

Ik heb een eigendom laten liggen in mijn vakantiewoning, hoe kan ik dit terugkrijgen?

Indien u na uw verblijf een eigendom bent vergeten uit uw vakantiewoning, kunt u contact opnemen met Callinghe. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 17.30 telefonisch bereikbaar op + 31(0)224-583452 of stuur uw vraag per e-mail naar verhuur@callinghe.nl. Indien wij uw eigendom(men) hebben gevonden, kunnen wij deze eventueel naar u verzenden. De verzendkosten dient u zelf te betalen. 


Bij thuiskomst

Waar kan ik mijn vakantie beoordelen?